Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 22 augusti 2011

Uppgraderarn nr1

Som ni ser har jag uppgraderat denna blogg! Nu har jag lixom en bild där uppe, är ganska stolt :D. Men det tog allt ett tag innan jag kom på hur man gjorde, men efter några svordommar och lite tjat på papsen så fixar sig allt! Och så ändrade jag designen lite, så nu är det rosa ÖVERALLT!! Min favvo färg förstår ni.



Men nog om färger och trams, nu ska jag allt ta och uppgradera er om dagsläget oxå. Det är nämligen så att det regnar precis över mitt hus och jag är smällförbannad på allt som heter väder. Annars är det toppen, för ikväll blir det fotbollsträning. Och fotbollsträning är lika med "Tummen Upp". Bäst man tar och switchar om till träningskläder och fyller sin kurrande mage med lite mat. 

Ciao Ciao
(hinner inte lägga upp nån bild, det spännande ögonblicket får vi vänta med)

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du har skaffat blogg! Du är ju hur bra som helst :D

    SvaraRadera
  2. Snyggt Lovisa! Du är ju en riktig glädjespridare så nu om jag känner mig lite tråkad så ska jag läsa ditt blogg och vips har humöret vänt.Kram och lycka till med fotbollen hoppas det har slutat regna tills dess...=)

    SvaraRadera
  3. Ser bra ut! Du är ju amazing på att skriva, tummen upp ;D Men, du skrev väl inte detta inlägg klockan 07:30? Det är fel tidsinställning, så va de för men oxå men plättlätt att ändra :)

    SvaraRadera
  4. Oj, tack så mycket :). Nu blev man ju allt lite peppad!! Maja, du får ta och visa mig sen nån gång. Det här tekniska är nog inte riktigt mig grej.. :)

    SvaraRadera