Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 28 september 2011

Träsmak i baken
A
lldeles trött i huvudet efter en tre timmars lång moppe kurs! Och det var inte lätt ska jag säga... Har därför tagit det SVÅRA beslutet att minska ner lite på mina inlägg den närmaste månaden tills jag fått det där förbaskade kortet! Så jag kan koncentrera mig mer på det, för jag har absolut inte råd att få göra om allt ;). Men det kan ju hända att jag smyger in ett spännande inlägg då och då :D.

Har även tillbringat hela dagen på stan med klassen! Det jag trodde skulle bli en tråk dag förvandlades helt plötsligt till en TOPPEN DAG :D! Det var riktigt roligt om det inte var för att jag drabbades av ett allvarligt sömnanfall och höll på att trilla av pallen av trötthet sista timmen på konst saken. Och ni hörde rätt! Vi var tvungna att sitta på pallar, kan ni förstå!? Har fortfarande träsmak i baken...

Hur som helst måste jag kila upp till min fantastiska säng nu och försöka banka in lite matte tal i hudvudet, de lyckas på något vis aldrig stanna kvar där. Hur jag än kämpar!

Adios amigos!
Konstverket vi lyckades skapa, ni ser väl att det är ett "genmodifierat barn"?
 Mina kära vänner som smaskade på en sallad tillsammans med mig

 Jag och min sallad !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar