Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 20 november 2011

En lampa rikare

Nu är man hemma igen med en lampa i väskan! Inte illa, IKEA har grejer dom :D. Ska snart ut i garaget och putsa moppen lite. Så att den riktigt skiner, det är ju så förbaskat lerigt att den blir smutsig diiiirekt när man tar den utanför dörren. 
Vilken tur att man är mästarn på att tvätta då :).

Och i morgon är det skola! Wiiie vad jag längtar, jag får träffa alla mina polare efter två veckors praktik på UNT. Det var super skoj att vara där (fick skriva massa grejs i tidningen, det missade ni inte va?!) men Vendela och Johanna lockar
 mer, såklart ;). 

PUSSAR & KRAMAR TILL ER


Min nya lampa, den röda i hörnet. Tjusig va??

Vendela och jag

1 kommentar:

  1. Vad kul att du har börjat blogga igen :D Jag var också på IKEA idag, attans att vi inte såg varandra !
    Kram

    SvaraRadera