Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

lördag 26 november 2011

happy like a fool

Godmorgon alla pigg! Klockan är 09.51 på en lördagsmorgon och jag är vaken, helt sjukt! Men jag trodde jag att det var fotbolls-träning klockan 9 på morgonen som vanligt, men när man tar och kikar in på fb lite snabbt på morgonen får jag se att träningen var inställd... TYPISKT! Men jag har inte sovit bort hela dagen iaf, hehe, något bra :). Så ska dra till papsens jobb och gymma lite idag sen ist tänkte jag, och sen blir det bio med DOM BÄSTA (+ att ingen mindre än Taylor Lautner är med i filmen) :D !! Lääängtar, wiiie :). 


Men visste ni att man kan äta julbord på IKEA för 49kr, helt amazing, så ska dra dit efter gymmet och smaska i mig mat tänkte jag. Billigt är GOTT :D,inget snack om saken!

PUSSAR & KRAMAR
Visst passar jag och han där under bra ihop..?

1 kommentar:

  1. jodå, meeen jag måste säga att jag passar bättre med honom. Men du vi kan dela. Varannan vecka? :D

    SvaraRadera