Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

tisdag 29 november 2011

Klumpeduns

Hemkommen efter en extremt farlig jogging runda. I skolan idag typ stukade jag foten när jag hade lite bråttom ner för en trappa. Och shiiet vad det gjorde ont! Men sak samma, sen när jag kom hem så bestämde jag mig för att ta en lätt jogging runda iaf :). Så bara på med träningskläderna och ut i kylan, och när man kommit halvvägs, tror ni inte att man ramlar? Jo fan, rätt ner i en lerpöl, och jag skojar inte, det var en rejäl lerpöl. Så typiskt! Men sen fick man typ värsta adrenalin kicken så då kutade jag hem typ, nytt rekord :D. Så nu är benen helt möra... Ska iaf ta och smaska i mig lite fiskbullar som typ bara jag i hela världen tycker är gott :).


PUSSAR & KRAMAR
Min super kompis Johanna & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar