Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

tisdag 20 december 2011

Olalala

Hemma efter ett låångt träningspass! Men nu är jag en hejare på fotboll ska ni veta :D. Så nu har jag intagit soffläge och har en smoothie i handen, myspys! Nu ska jag checka vad som hände i  det senaste avsnitten av julkalendern, sen bums ner i säng. För imorgon är det sista dan i skolan :D. WIEEE! Men vi måste typ kila in i kyrkan på morgonen, och då vill man ABSOLUT INTE komma för sent, det är piinit värre.. Så måste gå och natta mig själv tidigt idag och får INTE glömma Majas paket, det är ännu pinsammare. Hur i hela världen ska jag komma ihåg att gå upp när väckarklockan ringer OCH att ta med Majas paket..?


PUSS PUSS
Här får ni en gammal bild på mig! Haha, det var meningen att jag skulle fota min kompis, men hon lyckades ta en bild på mig iaf! Skicklig hon är som lyckas med något sånt. Iaf, det är därför jag ser lite ofixad ut på bilden.

1 kommentar: