Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 28 december 2011

FÖRSVINN TRÅKIGA ONSDAG!

Är det bara jag som sitter hemma och har dunder tråkigt på mitt trevliga jullov!? Jag som hade längtat så efter den här dagen när man bara sitter hemma, har sovmorgon,är med kompisar, shoppar loss och bara pratar strunt :D! Låter det inte toppen? Attans att det inte direkt blev så för mig, visst jag sitter hemma, får sovmorgon men allt det andra, vart tog det vägen? Jag har ju super tråkigt... Alla mina vänner är ute i och far och så sitter jag här hemma och ruttnar, blää... Inte alls kul, fb blir iaf avcheckat av mig 1000 gånger i timmen, alltid något ;). Nej, nu ska jag ta och rycka upp mig, kanske ta en bastu och fixa naglarna eller nått. Något måste jag ju kunna göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar