Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 15 december 2011

klänningen kom!!!!

Snacka om att jag blev ÖVERLYCKLIG när den låg i min postlåda! Som jag väntat, ska ju ha den imorgon och var rädd att den blivit försenad! Och så testade jag den direkt och... Om jag nu inte skulle ha haft Nordens största bak skulle den här klänningen vara helt perfekt, men nu blev det ju inte så... HATAR att köpa saker på nätet, ska aldrig mer göra det :'( !! Haha, okej, så förfarligt var det kanske inte, men när jag visa den för brorsan sa han bara "du måste nog träna rumpan lite", haha fett med taskigt ;).


Men men, med eller utan nordens största bak ÄLSKAR jag klänningen! Även fast den ser knas ut på mig är den dunder fin på galgen :D :D!!! Och den kostade bara 199kr, gynnar alltså min fattiga plånbok! Så här ser den ut iaf:


Klänning från Vero Moda - 199 kronor

5 kommentarer:

  1. Nej men Lovisa du har en snygg bak! Och jag tror att du kommer vara skitsnygg i den där klänningen!

    SvaraRadera
  2. Nice! Fan nu känner jag att jag inte har någonting att ha på mig imorgon.. :( Kram!

    SvaraRadera
  3. Super duper fin klänning!!!

    SvaraRadera
  4. Den va ju as snygg på en pingla som du! ;)

    SvaraRadera