Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 26 december 2011

Sen såg vi bara allmänt snygga ut

Hej hopp! Jag är så sorry för att jag inte har skrivit idag, men för en gångs skull har jag haft fullt upp! Visst är det super mysigt att bara vara hemma och inte göra något, men efter ett tag tröttnar man faktiskt på det med. Så idag bestämmde jag mig för att fara in till gymmet och bygga muskler, snacka om att jag är BIFF. Haha, eller inte.. Sen gick jag och myspys Pontus på stan och bytte en kofta som jag fick i julklapp som inte passade, shoppade ett par snygga jeans på Desigual som man kan DÖDA för och sen såg vi bara allmänt snygga ut när vi gled omkring på gågatan. (snacka om att alla tittade på oss, höhö)  Trevligt det! 


PUSSAR & KRAMAR
Jeans - Desigual 1200kr (Köpte dom dock på rean, fick dom för 600kr)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar