Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 25 januari 2012

ÄNTLIGEN!

Äntligen har Internet börjar fungerat igen! Jag är såå lycklig :D. Eller jaa, det fungerar nog inte nu heller, men nu har vi iaf en liten internet sticka! Super bra uppfinning alltså! Men ja, ni har nog inte missat så mycket medans jag varit borta. För mitt spännande liv har just nu tagit sig en liten paus och består nu bara av trist plugg... Jag vet, inte så super roligt va? Men får se, kanske ska ta och köra en övernattning med mina glada polare i helgen! Men det beror på om jag ska bort sen på lördagen, hmm... Vi får se hur det blir, det visar sig väl :D! Nu tänkte jag göra en matte läxa som är så otroligt spännande att jag knappt kan bärga mig! 


PUSSAR & KRAMAR
Hoho, skulle känna om taggarna på min nya kaktus var taggiga. Kan informera er om att det var de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar