Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 29 januari 2012

Hon är MIN!

Sitter och väntar på att min film ska laddas ner. Bara 8 minuter kvar :D!! Hiohio, hoppas att den är bra. Annars... Har lixom suttit och väntat på att den ska bli klar här hela kvällen och snart såå! Vad har hänt denna fantastiska helg annars då? Jo, igår simmade jag och idag har jag både spelat fotboll på morgonen och irrat omkring på stan med hela tjocka släkten och letat efter en klänning till mormor på dagen, och tillslut så hittade vi den! Så om ni ser någon as snygg mormor irra omkring på city så är hon MIN <3 ! Så försök inte att sno henne nu ;).  

YES, nu är filmen klar. PUSS & HEJ, vi hörs hoppas jag! 
Alltså idag när jag var inne i stan hittade jag TRE grymma saker jag tänkte införskaffa mig:
- Klänning Desigual 1149kr
-Jacka The North Face 3700kr
-Och sen den här bikinin från desigual. (den där nere. Vet inte hur mycket den kostade men jaa... Det är säkert ett fint pris på den med)

Och som ni märker har jag ju inte råd med något av dom. Shiiet vad jag längtar tills jag blir ap KÄND! Då kan man ju köpa allt, hoho.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar