Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 12 januari 2012

Jag har en symaskin som är fiin!

Ojoj, nu har jag hjälpt mamsen att städa lite. Sen åt jag ett super gott mellis! Någon i familjen hade köpt hem Danenino (ni vet den där barnsligt söta draken?!) yoghurt, haha, barnyoughurt jag vet, men den var jue god! Haha, säkert onyttig oxå men men. Sen kände jag för att laga mina trasiga benskydd medans jag ändå var igång! Så jag tog fram vår charmiga gamla symaskin, minst 100år gammal, och skulle sy fast en rem som lossnat på benskyddet (ohja, det går vilt till på träningen). Det var då all charm symaskinen hade innan försvann... SLADDEN PASSADE INTE I VÄGGEN! Jag blir upprörd! Men då informerade mamma mig om att man skulle ha någon skarvsladd eller nått så jag gick på "sladdjakt" och tror ni jag hittade den? Nej. Någon idiot hade städat bort den, misstänker starkt att det är pappa! 


PUSSAR & KRAMAR


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar