Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

lördag 21 januari 2012

Nu ska jag gå och smurfa mig

Har nyss bestämmt mig för att jag ska åka på en språkresan :D!!! Hoho, jag vet inte riktigt om jag får, men hallå? Allt man vill kan man ;). Hoppas, pappa tyckte att det lät som en TOPPEN IDÉ, maybe just in my dreams, men han sa att det kanske gick! Jag tänkte att jag ska ju sommarjobba, så om mamsen och papsen betalar först så betalar jag tbx sen. Vilken deal :D! Nu MÅSTE alla hålla tummisarna här för mig :). Och så tänkte jag köra på den hemliga taktiken tjat' (hehe, det ser lite mörkt ut för min plan men långt där borta ser jag ljuset)

Btw, såg filmen "The Smurfs" nyss och gissa om den var bra eller! Hiohio, jag skrattade jag! Dom är ju såå söta <3 Nu ska jag gå och smurfa mig, natti natti :D

En gammal Bild på mig, alltså visst är tröjan tjusig?! Och så har jag tappat bort den, jag är ledsen..

1 kommentar:

  1. Hej! Jag var på språkresa sommaren 2009 till Brighton med STS, det var så stört kul :) Man ångrar det verkligen inte så åååk :D

    SvaraRadera