Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 26 januari 2012

Rätt så irriterande...

Färdig tränad och helt slut, det där jag mins sagt jobbigt! Men jag missar ju fotbllen ikväll, så då får man ta tag i träningen på egen hand :). Nu är min mat i micron och jag väntar på att den ska bli klar, är VRÅLHUNGRIG! Testade choklad hudkrämen från The Body Shop nyss och den var inte brun...! Konstigt, men det var någon choklad-nöt blandning så kanske därför. Men den luktade fantastiskt gott, men verkligen inte choklad, iaf inte sådan choklad som jag brukar äta. Hoho, men det kanske inte är hela världen? Den verkade iaf bra. Nu ska jag mumsa i mig min smaskiga micro mat. 


PUSS & HEJ
Alltså nu ska jag avslöja en sak, jag kan verkligen inte stava kanske. VARJE gång blir det kankse ist för kanske. Rätt så irriterande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar