Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 24 februari 2012

Im back and I hope you've miss me!

Hej alla underbara! Nu är jag hemma igen :D. Skönt men ändå inte. Där borta på canarie öarna var det det 25° och sol nästan jämt, miss it. Och här är det fyra grader och regn, vilket ned köp jag gjorde som satte mig på planet hem alltså... Dock är min säng så mjuk och gosig att det nästan var värt det ;). Sängar utomlands är aldrig lika bra som den hemma, haha :). Ska bli roligt att träffa alla igen, känns som att man var borta ap länge och så var det bara 7 dagar, hehe. Men nu ska jag ta och mysa i soffan framför Glee. Och  det känns som (även fast vågen kanske visar annat, fucking skit våg) att jag inte blivit ett gram tjockare, (blir alltid det när jag åker på semester, men hallå? Vem blir inte det? ;))  jag ska nog ta och leta rätt på några kakor oxå :D. Mumsfillibabba!

Lite snygga köp jag gjorde i Spanien!
Blus - Pull&Bear 199kr
Byxor - Pull&Bear 199kr
Ring - SIX 49kr 


2 kommentarer:

  1. åhh, vad snygga saker! Och vad brun du har blivit!! Man blir ju lite avis ;) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, tack så mycket :D!! Saknar dig massor, men vi ses ju imorgon, läängtar <3 !

      Radera