Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 3 februari 2012

Jag skulle vilja tänka klart

Hejsan! Äntligen har jag fått tid över att få sätta mig här framför datan. Har haft fullt upp! Men nu är hela helgen planerad så att ni vet :). Imorgon blir det först träning sedan att vara med några kompisar på dagen, vi ska se på film (som jag laddat ner, shiiet vad jag är teknisk!) och så skulle vi nog åka skridskor oxå och äta lite thai soppa, spännande! Sen bär det av hemåt för att vara med familjen i två sekunder för att sedan fara iväg till boden, ett trevligt litet hus, där jag ska träffa typ hela  min klass och så ska vi bara ha det toppen där hela natten lång!

Och inte nog med det, sen på söndagen ska jag iväg på bio. Haha, jag har ingen aning om hur jag kommer att orka allt. Jag som är van med att göra noll med saker på mina helgar. Men nu blev det visst ändring på det! Nu ska jag äta lite med Pontus och Mamma. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar