Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 2 februari 2012

När jag tar ton!

Hejsan på er! Äntligen inne i värmen efter att har gått heeela vägen från skolan hem till mig i snöstormen. Brr, varför ska det snöa så? Jag diggar när det är snö ute och solen SKINER, men inte tvärtom. Annars då? Haft en toppen dag i skolan, förutom att jag var tvungen att sjunga i en mikrofon på musiken. Kan ni förstå? Alla hörde mig! Hehe, och jag kan verkligen inte sjunga. Eller jaa... Jag tycket förstås att det låter underbart när jag tar ton! Men jag har på känn att alla andra inte tycker det ;). Menmen, överlevde gjorde jag iaf som tur var och nu sitter jag här och funderar på om vi har någon O'Boy hemma. Bäst jag kilar vidare till skafferiet och tittar efter.

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar