Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

lördag 25 februari 2012

Softar dag

Hej! Sitter här nyduschad och trevlig :). Har precis kommit hem från ett fotbollspass, och oj vad jag har glömt bort hur man gör! Bollen bara flög överallt och mina ben gjorde inte alls som jag sa, det gick med andra ord inte toppen bra :(. Men men, kommer väl på snitsen snart igen :D. Nu tänkte jag sortera lite tvätt, kolla igenom matte boken en liten snabbis och sen se på GLEE! Shiiet pommes vad den serien äger alltså, haha ;). Efter det ska jag bege mig in till stan och träna lite till, får se om det blir gym eller simning. Beror på :). Man får ju inte tappa kondisen här alltså, när jag var borta sprang jag en liten sväng varje morgon (alltså dog varje gång så jobbigt det var, men jag tog mig runt!) så nu tänkte jag fortsätta i de banorna och så får vi se hur lång det räcker ;)

Ponte & Jag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar