Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

tisdag 7 februari 2012

Under en grön parkbänk

Hejsan! Nu är jag hemma från skolan :). Hade nationellt prov idag i svenska och det gick galant, vissa frågor var ju lite kluriga då, men vi får hoppas på det bästa. Däremot har jag typ en såg i halsen eller något, det gör så ont :'(. Ha ont i halsen är nog det värsta, det försvinner aldrig... Åå, så jag kan ju inte träna idag heller, missade träningen igår med. Alltså jag kommer att bli tjock som ett hus, och sedan kommer jag inte ha någonstans att bo, och då kommer jag att få sova på en rutten parkbänk som är grön och möglar och som kommen knäckas så fort jag tittar på den och sen kommer en slämmig larv att börja äta på mig tills jag blir smal som en pinne och sen kommer jag ruttna bort under den äckliga parkbänken. Jag måste bli frisk NU!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar