Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 11 mars 2012

I will tell your story if you die

Godmorgon! Har precis mumsat i mig en smaskig frulle rull! Och nu tänkte jag ta och lägga mig igen ;). Sängen är ju såå mysig! Tyckte ni att rätt låt vann igår då? Loreen, ja hon var faktiskt bland dom bästa måste jag säga. Så nu hoppas jag att sverige vinner alltihop :D. Det ju vore ju spännande om något sådant inträffade under min livvstid ;).

Lite senare idag kommer släkten hit, då blir det kalas igen :D. Mamma & pappa fyllde visst 38 här om dagen, så nu blir det tårta! Fy vad gött. Sen ikväll är det fotbollsmatch som gäller, så nu håller alla tummisarna för oss hoppas jag ;). 

Puss hej!
Oh yes! Snart är det sommar och då kan man äntligen fara omkring med mopparna :D!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar