Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 2 mars 2012

In my head

Här sitter jag FRISK :D!! Jag skrev varken något i onsdags eller torsdags för att jag var lite sjuk.. I onsdags spydde jag typ för andra gången i mitt liv, och jag trodde helt ärligt att jag skulle dö. Man kunde ju inte andas!! Så då blev jag påmind om varför jag ska låta bli att bli magsjuk de närmaste åren iaf. Sen igår mådde jag lite bättre, förutom att varje gång jag reste mig upp höll jag på att svimma och miljoner nålar stack rätt in i hjärnan och inte ville försvinna. Kanske var det för jag inte ätit något, ingen aning. Men det var ingen trevlig upplevelse. Ville bara dunka skallen i väggen eller nått. Och idag är jag FRISK :DD. Helt as tufft! Så nu är jag glad igen :D.

2 kommentarer:

  1. usch! Det låter inte direkt kul, tur att du mår bra nu!! :D hoppas du kan komma på måndag, saknar dig! Kram <3 och juste, är det sant att du spydde ner hela rummet? Det går rykten om det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ojoj. Alltså jag vart ju så chockad att jag inte riktigt han kuta till la toilette ;). Men det var ju inte direkt så att hela rummet flöt omkring :D. Vem sa det? Var det Ponte?? ;)). Många kramar <3

      Radera