Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 12 mars 2012

Oh, watcha say?

Jag är verkligen inte någon tjej. Helt OMÖJLIGT att göra flera saker samtidigt, försöker att sms:a, skriva på svenska läxan och skriva här samtidigt. Och kan meddela att inget av allt detta blir speciellt bra. Så alla kommer nog tycka jag är helt off i skallen; ni som läser detta, svenska fröken och de som jag försöker underhåller via sms... Så kanske bäst att koncentrera sig på en sak, men gör man det så sviker man ju någon annan ;). Inte sant? Och ni undrar såklart vad vi har i svenska läxa, eller okej, det är ingen läxa, utan snarare någon uppgift man var tvungen att bli klar med innan den 28. Det är iaf en SJÄLVBIOGRAFI :S. Om SIG SJÄLV!! Klurigt värre måste jag säga, man tror ju att man inte ska komma på någon. Men sen visar det sig att man kommer på MASSOR! Men nu ska jag fortsätta kämpa :D. Puss hej!

Lite bildbrist här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar