Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 4 mars 2012

Som fisken i vattnet

Sitter i soffan och kikar på Wallander, shiiet pommes vad det är läskigt :(. Skulle bestämt behöva någon att hålla handen med nu :). Sen kikar jag omkring lite på datan om dykarcet. Tog ett förr förra sommaren, gjorde allt förutom uppdyket, alltså betalade jag utan att göra klart allt. Eller min stackars mamma och pappa betalade :(... Men nu tänkte jag göra om det i sommar och efter som att jag tänker införskaffa mig ett sommarjobb så kan jag ju beta själv den här gången! Så kikar lite på datan om priser och grejs. Eftersom att vi typ ska till Phillipinerna sen i vinter, kanske, och de har ett av världens snyggaste dykvatten, så vore det ju skojigt att simma omkring där och titta på allt :D. Nere på bottnen, och inte bara snorkla omkring på ytan som jag brukar.

Gamma bild från någon gång förut när vi paddlade runt gräsö :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar