Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 14 mars 2012

Varje gång är som den första gång vi sågs

Lång dag! Först NO prov som jag tycker gick strålande :D! Eller jaa, jag trodde ju inte att jag skulle klara en enda fråga och så förstod man de flesta iaf. Sen om jag förstod alla frågor rätt är en annan femma. Men men, sen tog jag min moppe och åkte till Johanna, FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR :D. Vilken känsla! Sen studerade jag, Johanna och Andreas en karta ett litet tag innan jag och Johanna gav oss ut på utflykt. Haha, noll koll på vart vi hamnade. Men det var så skoj :D. Sen åkte jag och johanna hem till mig (vi var isbitar när vi kom fram) och fikade och sjöng lips. Och nu har jag både sprungit och styrketränat så är rätt nöjd med dagen. Nu ska jag skriva lite svenska läxa.

Detta mumsade jag och bästis på! Mm, så gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar