Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 23 september 2015

Mission: "behålla mina 33 följare på twitter" påbörjat

Några år senare. Fegheten att låta bli att ta bort bloggen - för mitt lilla jag trodde ju trots allt jag skulle bli känd genom den - har hållit den vid liv. Så ja, några år senare. Överväger alltså att återuppta detta. Mest för att jag inte ska besvära mina tappra följare på twitter allt för mycket med mina förträffliga vardagshändelser. Som idag tillexempel: såg en liten flicka med en stor tidning sitta på pendeln och LÄSA den. Hur fint? Okej, väldigt oklart om hon läste, men saksamma, finheten gick fram och gjorde min dag. Men det kunde jag ju absolut inte skriva på twitter för då, klockan åtta på morgonen, hade jag ju redan besvärat mina fans med två förträffliga tweets; något om hur jag förstörde hårfönen imorse men lyckades återuppliva den samt  något om dreggel på axeln...

Några år senare. Drömmen om att bli känd finns kvar. Bloggen får leva vidare.

- Kanske jag snart, men just nu Maja Framcis på Medis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar