Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

tisdag 23 augusti 2011

Baka baka liten kaka
Sitter här med en frukt-shake (snarare bär-shake, vet inte riktigt vad som är i. Men den smakar som blåbär) i handen och njuter av doften av nybakat! Och radion är igång på låg volym, just nu spelas "I wish I was a punkrocker" och jag lixom bara gungar med :). 

Ni undrar förstås vad det är får något som doftar så ljuvligt. Jo jag kan ju tala om att det är mina nybakade kringlor. Inget kan slå den doften, speciellt inte när det tog mig 100 år att baka dom !! Kan säga att det inte är roligt att kringla kringlor.


Såhär tjusiga blev de små go bitarna:



Bagarn själv !




6 kommentarer:

  1. Mmmm...om jag hade tid skulle jag komma bums och fika hos dig :)

    SvaraRadera
  2. sv: tack!(: fin blogg annars!
    kram

    SvaraRadera
  3. Var med i min tävling där du kan vinna en hår donut:D Reglerna är lätta! Kolla in tävlingen här:


    http://liborius.devote.se/blogs/11883805/taevla-om-en-hair-donut-.htm#WriteComment

    SvaraRadera
  4. Sv:
    Om du menar texten, så jaa :D
    Fin blogg!:))

    SvaraRadera
  5. Jepp, det var texten jag menade ;)

    SvaraRadera
  6. lägg upp receptet på dom ?:D <3

    SvaraRadera