Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 26 augusti 2011

Mode & Skönhetsmässa nästa
Gissa vad som sitter på mitt kylskåp right now ? Jo, två stycken flyers för Skönhets och Modemässan i Uppsala!! Först så tänkte jag inte gå, men om man tog med sig flyern till mässan så kunde man gå 2 bet. för 1. Det lät ju toppen (jag är ju lixom inte gjord av pengar, så om man delade med någon vart det endast 45 riksdaler) Så jag tog och kikade in på deras hemsida, och tror ni att men blev fast eller vad? Det verkar grymt roligt, och var man bland de 200 första så fick man en goodibag!! Så självklart så ska jag vara där FÖRST AV ALLA!! Vem vet vad som gömmer sig i  dom där påsarna...  

Ska ta med mig kameran så kanske man kan få nån tjusig bild på catwalken, så jag kan uppdatera er om höstens mode. Spännande!

Och snart kommer bästisen Johanna farandes på sin silverblixt till moppe och då blir det varma mackor och mys här hemma i höstmörkret. 

Ciao Ciao


9 kommentarer:

  1. Jaa men eller hur! :)
    Har vi lagt till varandra på bloglovin? Om inte så lägg till mig så lägger jag till dig också :)

    Kram
    Michaela veritas

    KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad spännande!Du kanske blir lite inspirerad sen då! ;)

    SvaraRadera
  3. sv; tack så mycket sötis!
    haft en bra dag?
    kramis ♥

    SvaraRadera
  4. Ha det så kul och dela med dig lite av höstens mode ;)!

    SvaraRadera
  5. sv; ja eller hur? :)
    okej, tack för din åsikt!
    kramis ♥

    SvaraRadera
  6. SV: Åh tack :) Skorna kommer från Nelly, (de är på rean :)

    Haft en bra fredag? Hoppas du får en fin helg

    SvaraRadera
  7. Låter ju kul! Perfekt att man kunde gå 2 och betala för 1 också :)

    SvaraRadera