Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 31 augusti 2011

Skrattat mig till en tvättbräda
Nu sitter man här med datan påslagen, finnely! Har inte haft en lugn stund på hela dan, men jag är nog en sån som gillar att ha något att göra. Annars kliar det i fingrarna så FRUKTANSVÄRT, så då slutar det ofta med att jag tar och letar fram en gammal receptbok och lagar några smaskiga cookis som jag sedan äter upp helt själv... 

Men idag har det inte varit en "tråk-fulltupp-dag" utan snarare en "rolig-ha-fulltupp-dag". Det hela började med att jag var i skolan och så träffade jag Johanna och vi bara "ska vi hänga idag eller ?? " och så slutade det med att Johanna var här hela dagen fram tills nyss, då vi kände att vi inte kunde tillbringa en minut till med varandra som sällskap. Då skulle vi ha fått för många muskler på magen av allt skratt. Och vem vill de... ? :) Okej, det kanske inte hade varit helt fel med att ha en tvättbräda till mage, men det får vänta tills nästa sommar tror jag. Det gäller ju att ha långsiktiga mål här i livet !!   


Ciao Ciao
Detta är och förblir dagens klädsel :). Bärs självklart med min gröna, sköna klocka

Tröja-Monki

Byxa-Vero Moda

Klocka-Ur & Penn




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar