Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

lördag 24 september 2011


I´m back !!
Förstår att ni har saknat mig något oerhört!! Och måste säga att jag har saknat er :D. Och sorry för att jag inte har skrivit ett inlägg tidigare än nu, men
"idag är ingen vanlig dag för idag är Lovisas födelsedag! Chalalalala". Så har varit lite upptagen fram tills nu. Vi har haft storfrämmande förstår ni, mormor & morfar. Inte illa! Så nu är min mage proppfull av smarrig tårta och fingrarna trötta efter paket öppningen ;). Fick mig en snygg beige stickad tröja från Vero Moda, två über bra böcker & en hudkräm och mineralpuder + borste från The Body Shop. Kan inte bli mer toppen va? 

Veckan i
Barcelona har varit toppen! 30 grader och skinande solsken alla dar, jag är helnöjd! Men det var dock så varmt så vi gjorde inte så mycket mer än var på stranden och chillade hela dagarna :) Det gjorde ju inte så mycket, mer tid åt att spana in alla heta boys i badbyxor ;)! Vi han med några se värdigheter dock, typ som La Sagrada Familia och några mer som jag oturligt nog har lyckas glömma bort namnet på. Attans rabarber! Och på kvällarna gick vi på Las Ramblas och checkade läget :). Inte helt fel. Nu skka jag gå och avsluta min 15 års dag med mys i soffan :).


Ciao Cioa
Ni får mer bilder sen, men plikten kallar just nu :). Jag är snyggingen till höger, snyggingen till vänster är min bästiis som självklart följde me :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar