Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

fredag 25 november 2011

mys pys

Har intagit soffläget med en bok i ena handen och en kringla i andra! Det är man värd efter en tuff jogging runda :). Och julstjärnorna lyser i fönstrern, det är så mysigt :D. 

Idag i skolan gick vi i kyrkan på morgonen efter som att det blir första advent på söndag och jag tror att jag börjar bli gammal, för jag tyckte att det var mysigt! Är det inte sådant som gamlingar gör?! Haha, knas. Men men, nu ska jag mumsa vidare på min kringelikrok kringla och invänta kvällen och se vad den har att bjuda på? Idol kanske? 


Inte för att skryta här, men jag har faktiskt "Idol-Andrés" autograf och hans pappa är vår spanska lärare, jag vet! MEGA TUFFT!! ;), hihi

PUSSAR & KRAMAR
Mums...! P.S, faktiskt jag som är bagarn här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar