Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 23 november 2011

kalas

Idag är det Onsdag (onsdagar kommer alltid efter tisdagar) utifall ni hade glömt det och min lilla pussiga kusin Esther fyller 13 år !! Hurra till henne :D. Ska dit snart och proppa i mig kakor och tårta, mums! Men alltid när det bjuds på smaskigheter så lyckas jag stoppa i mig för mycket, så sen går jag därifrån med magknip. Inte roligt :(. 

Så ska snart iväg till stan och inhandla en tjusig present till henne, undra vad en 13-åring önskar sig? Jag har ingen aning, med med min smak kan väl inget bli fel... eller? 


TIPS: Pigga upp era trista outfitar med en pigg sjal, en frään klocka eller ett par snygga strumpor! Ni kanske inte märker skillnad, men andra gör det! Det kan behövas nu i November mörkret.

PUSSAR & KRAMAR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar