Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

lördag 19 november 2011

Ny start, nytt slut!

Ny start för bloggen, och alla blir helt överlyckliga. Såklart. Vem blir inte det? :) Hihi

Sitter i soffan med iPod lurarna i öronen och lyssnar på gammal musik och chattar med boysen på facebook. Vilket liv en lördags kväll, men jag är faktiskt helt slut, i både huvudet och benen. Idag var man på fotbollsträning klockan NIO PÅ MORGONEN ?! Förstår ni hur tidigt jag gick upp frivilligt? Men det var skojsigt! Sen när man kom hem blev man ut tvingad på en låång promenix. Typ en mil.. Men sen blev det fika och en tupplur sådär mitt på dan, det är livet :). 

Men måste säga att jag hade en dunder rolig fredags kväll iaf! Myspys med laget, vi såg på film, mumsade godis och skrattade så jag fick ont i kinderna! Galet kul :D. 

Men nu ska jag krypa ner i sängen, för imorgon drar jag iväg till STORA staden, wow! Men barnbidraget kommer så nu ska det SHOPPAS!!! 

PUSS & KRAM
saknar...
Jag & Johanna

2 kommentarer:

  1. hallå! Här måste man lixom säga till när man börjar blogga igen ;p saknar dig så mycket att det gör ont i hjärtat! <3

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag saknar dig också jätte mycket !!!!! Men imorgon ses vi, lääängtar. Kramar <3

    SvaraRadera