Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 24 november 2011

tuff dag

Idag har jag haft fullt upp! Shiiet pommes alltså :S. Det började med att jag typ var magsjuk mitt i natten, uurk! Men sen när jag vaknade på morgonen mådde jag prima, bara att pallra sig iväg till skolan :(. Där träffade man Johanna och Vendela, wiee. Sen efter skolan brummade jag och Vendela iväg till Johanna på min tuffa moppe, vi körde nästan om skolbussen, hihi, busiga vi. Och sen när vi kom till Johanna red vi. Ja, ni läste rätt. Vi RED :D. Helt amazing, och jag ramlade inte av! Tummen upp för det :D. 

Sen avslutade jag dagen med att styrketräna här hemma, så nu sitter jag och mina jätte-muskler och proppar i oss lite käk! Försök att slå den fullspäckade dagen om ni kan ;).

PUSSAR & KRAMAR
Dagens & mina favoriter. Nu blir dom glada när jag la ut den här bilden, hihi, puss till er <3

1 kommentar: