Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 22 december 2011

Det är det som är själva grejen..

Nu har vi i knas familjen klätt granen :D. Och den vart såå fiin! Jag vet att man ska klä den imorgon men då skulle vi visst inte ha tid att göra det :(. Men kära jösses vad jag längtar till julen nu! Alla säger att dom längtar till maten (visst den är ju apar smaskig) men jag typ längtar efter alla julklappar :D. Haha, det är så spännande att öppna dom! Det är lixom själva förväntningen på vad som finns i paketet som är grejen :). Oj, nu fick jag ont i magen, tänk att det är jul snart lixom! Bäst jag går och lugnar ner mig lite med ett avsnitt av Julkalendern, såg den inte i morse. Hade ju sovmorgon :D. Men jag måste ju se den på datan efter som att jag aldrig kommer ihåg när den går på tv. Och så buffrar datan HELA tiden, det blir man ju inte så irriterad på ändå!


 Och på tal om Jul! Hade ju en mini jul med polisharna igår och den var helt AMAZING bäst såklart! Här är lite bilder
 Ringarna fick jag från Vendela & armbandet från Johanna <3
 BONDESPELET!!

1 kommentar: