Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 18 december 2011

Frusen näsa

Har varit inne i stan och handlat hemliga julklappar och gått på den där julkonserten :D. Alltså det blev en aning långtråkigt och sitta där och lyssna på när dom sjöng. Alltså det var ju as mäktigt i början när dom tog i som attan men sen var det mest knasiga låtar som var med (sånna som jag inte kände igen) och så var det cold in that church, brr. Min näsa frös ;). Men men, jag fick igång jul-feelingen iaf! Den är nästan på topp :D. Efter att jag ätit upp det smaskiga lusse fikat som står på bordet framför mig kommer jag definitivt vara redo för julen! Bara så att ni vet lixom :D.


PUSSAR & KRAMAR

Det här lilla damen stod i kyrkan, var typ 100% säker på att den levde alltså, shiiiet, den såg verkligen levande ut! Men kom till slut fram till att det var en staty, tur det. För visst ser hon lite läskig ut?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar