Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 21 december 2011

MVG barn? NEJ FÖR FAN!!

Sista dagen avklarad :D! Är såå glad att det är lov, nu får man äntligen sova ut på morgonen :). Det är så mysigt sista dagen i skolan, först julklappsbytet :D. Och jag fick mitt efterlängtade läppglans och det var till och med CocaCola smak på det! Många kramar till David som hade fixat det till mig :D. Sen fick vi reda på våra betyg... Wooop woop, det är alltid lika spännande! Men det gick faktiskt apar bra :D! 5 VG & 12 MVG. Super duper nöjd! Fast kunde ha fått MVG i musik oxå om jag "sjöng lite bättre" Surt!! Fick nämligen MVG där förra året ;). Nåja, inget att hänga läpp över! Om några timmar ska jag packa väskan för att fara till Vendela och ha lite julmys med henne och Johanna! Trevlans, sen tror jag att jag stannar där över natten med... om man får..? Nu ska jag iaf iväg och kika på Sex and the City 2!


PUSSAR & KRAMAR
Är lite irriterad när Pontus kallar en MVG barn, därför blev rubriken som den blev..

Tjocktröja - Fred Perry
T-Shirt - Mango
Byxor - Desigual

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar