Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

lördag 17 december 2011

Oj vilken kväll!!

Jätte ledsen för att den blev noll med inlägg igår :(. Men nu kommer det ett! Igår höll ju vår klass i ett DISCO och vilket ös det var! Haha, eller inte... Det kom väl typ 50 personer från förskolan, haha. Men shiiet vad roligt det var! Hela nian stod och REGERADE på dansgolvet och det var super skoj!!! Ett disco man typ sent glömmer. Det är ju sällan man är hela klassen och gör något, jag brukar ju oftast gå ut med några stycken bara. Men nästa gång drar jag med hela klassen! När jag dansar blir jag alldeles knasig, jag glömmer bort allt runt omkring och bara låter musiken flöda i blodet (eller något liknande, hehe). Det är det som är så kul!


Jag hade min blå klänning igår och den var super fin! Inte alls taight över baken som jag tyckte först, jag var nog bara ovan i början... Till klänningen hade jag knallröda läppar och håret uppsatt i en knut och så hängde en hårslinga ner och den lockade jag. Super SNYGGT! Men det höll inte så länge, efter att ha dansat mellan 7 till 1 så såg jag lite annorlunda ut.


PUSSAR & KRAMAR
Ska ta mig en smoothie nu efter fotbollsträningen och sen ska jag börja baka julgodis! Uppdatering kommer :D

1 kommentar:

  1. Ja visst var det kuuuul!! Vi måste ha fler såna discon, ett till i alla fall innan vi slutar :D

    SvaraRadera