Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 29 december 2011

Tiden tickar & åren går...

Varför är det alltid så svårt att svara på mail?? Jag dissar när man får mail för jag får alltid hjärnsläpp på vad man ska svara! Om man chattar eller smsar så får man ju svar dirr och då har man inte så mycket betänketid när man sen ska svara igen. Men med mail har man hur MYCKET TID SOM HELST på sig att svara, jag blir galen. Sitter och läser igenom mailet tusen gånger och är ändå inte nöjd... Kanske för att jag är lite trött?? Men fatta jobbigt -.- Och sen när personen aldrig svarar tror man ju att man skrivit något helknasigt och måste läsa igenom mailet tio gånger till även fast man skickat det och inte kan ändra svaret! KNAS! Och nu pratar jag om ett mail på fb ;). Hahaha, jag har problem. Ska lyssna på lite pigg musik och se om jag kommer på något fyndigt svar annars får det vänta tills imorgon.. :D Jag har ju tid på mig att svara lixom ;)


PUSSAR & KRAMAR
And tomorrow u gonna see the clothes I found on the extremt braiga mellandags-rean :D  I promise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar