Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 19 december 2011

Über snyggt eller vad?

Äntligen hemma :D!!! Fast idag har vi haft "pyssel dag" i skolan och det var grymt kul! Jag hade valt papperspyssel och julgodis bak. Så min dag blev fullproppad med massa roligheter. På papperspysslet gjorde jag några snygga julkort och så målade jag en godisburk :)! (godisburken vart helt klart snyggast, hihi). Sen hade jag julgodis bak och gissa vad jag gjorde? Julgodis såklart :D. Fast vet inte riktigt hur mycket godis det blev, haha, min grupp, jag, Johanna, Leo, Eric och Alexander tog det inte så värst seriöst.. Vi gjorde en über fin knäckpaj som jag lyckades doppa ner hela handen i så att typ hela handen lossnade, jag började lixom blöda :O. OMG!!! Snacka om att det gjorde ONT!



PUSSAR & KRAMAR
Här är min über snygga burk :D.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar