Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

tisdag 20 december 2011

Vad gömmer sig i Majas paket..?

Tjilevippen! Nu har jag och mamsen julstädat HELA huset, snacka om jobbigt, jag är helt slut! Men nu så lukter det gott överallt och alla små tomtenissar står på sina platser, det var nästan värt att bli lite slut för det. Och jag skojar inte när jag säger att min Jul-feeling är på topp :D. Imorgon i skolan ska vi ha inget mindre än JULKLAPPSBYTE! Det är trevligt det. Och hoppas att jag får det jag önskar mig, annars.. Man fick önska sig något för 50kr så på min önskelista skrev jag Läppglans för kyssvänliga läppar & godis :D. Så nu hoppas jag att David har tagit och letat reda på detta i affären ;). Och jag skulle köpa något till Maja i min klass, hon önskade sig Haribo påsar. Tror ni att det är det som gömmer sig i det här paketet? Nu ska jag iväg på fotboll, så...


PUSSAR & KRAMAR
Ni får en dagens oxå, gammal bild, men men, det är iaf samma kläder :D.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar