Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 16 januari 2012

Nu jäklar ska jag SKRIVA!

Är hemma efter en tuff dag i skolan! Suck säger jag bara, känslan jag fick förra veckan "skolan är inte så dum ändå" ändrades på direkten idag. Tusen miljoners läxor -.-. Nåja, allting kommer bli bra tillslut som dom sjunger så ofta nuförtiden :). Och idag på SO:n såg vi på någon film om Australien, och jag lyckades drömma mig iväg igen.. Men det gör inte så mycket, på något vis fattade jag vad filmen handlade om även fast jag satt och funderade över annat, bra det! Men jag hade världens bästa dröm i förrgår förstår ni, och så drömde jag samma sak i natt igen. Och har ni inte varit med om det? Man drömmer någon jättebra och så minns man inte hela drömmen, bara att den var asbra!? Jag blir så arg! Men då när alla andra satt och kikade på filmen drömde jag mig iväg till drömmen och avslutade den själv! Så nu har jag värsta storyn inne i huvudet, nu ska den bara hamna på papperet. Så, så fort jag är klar med läxorna ska jag ta fram min skrutt-data (den enda som har ett hyfsat skrivprogram installerat) och skriva! Längtar :D! Äsch, läxorna får vänta, nu ska jag skriiiiva dirr.
PUSSAR & KRAMAR
Sitter och dunkar musik i min ny radio! Har kopplat ihop den med min iPhone så jag kan lyssna på P3star! Så bra, där är det "hitmusik" 24/7. Vet inte vad dom menar med hitmusik men jäklar vad det är bra :D  



2 kommentarer:

  1. Jag är den förste som köper din bok:)Gissa vem?

    SvaraRadera
  2. Hoho, ingen aning...? Mormor kanske..? ;)

    SvaraRadera