Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 27 februari 2012

Atlanticó

Tog lite semester från bloggen igår, det var ju söndag ;). Men vad har hänt idag då? Jo, vår svenskalärare har gett mig ett papper om att bli "manus författare" Det var typ någon tävling eller nått, om att skriva ett teater manus! Och om man anmälde sig fick man gå på olika skrivkurser och teatrar för att få inspiration (helt gratis tror jag :D). Verkar ju super kul! Och så skulle man lämna in sitt färdigskrivna manus sen någon gång i november, så man får göra massa roliga saker under ett helt år! Det är ju det här jag typ alltid har velat :D. Men vi har två problem: För det första är det en MANUS vi snackar om här (har ingen idé hur man gör ?? ) och för det andra måste jag gå själv efter som att ingen vill joina mig :(. Nu när chansen väl finns här så har jag ingen aning om vad jag ska göra. PANIK! Nej skämta, jag tar det lungt alltså, men har fortfarande no idea what I should do..? Kanske Glee kan hjälpa mig med den saken, höhö...
Atlanticó! 

5 kommentarer:

  1. jag tycker du ska anmäla dig, du är ju super duktig på att skriva så du vinner ju säkert! :D och så är det nog lite kul att få gå en skrivkurs oxå ju :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack!! Nu vart jag alldeles glad här hemma :D. Många Kramar <3

      Radera
  2. Gå!!! det du hade skrivit och lagt upp här förr var super bra! plus att du verkar gilla det och då är det bara att satsa! <3 gratis skrivarkurs och grejer får du ju med så kör på. Man måste prova för att lyckas :-D och om allt går åt skogen spelar ju inte det någon roll, inte avgörande för framtiden direkt, bara en bra erfarenhet :-* Okej lång och konstig kommentar men aja, hoppas du anmäler dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej Lovisa, din kommentar var jätte bra, man blev ju peppad utav att bara läsa den!! Du kanske vill hänga på?? Tack så mycket :D. Många Kramar <3

      Radera
    2. Håller fullständigt med Lovisa O!!! Kör på Lovisa. Om du öppnar dörren till denna erfarenhet så så kommer det nya intressanta möjligheter till dig . Följer med spänning fortsättningen. Vi måste ses så kan vi prata lite mera. Kram mormor

      Radera