Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

tisdag 14 februari 2012

Det är bara små toner som flyger genom luften

Hejsan! Igår när jag packade lite till resan så rensade mamsen sin garderob samtidigt. Och gissa vad jag hittade? En as tjusig långklänning i typ linne? Tänk er den, en stråhatt, en sliten skinnryggsäck och långt blont hår (sådär trassligt som det är precis när man går hem från stranden). Grymt snyggt. Otur för mig att man bara råkar ha två av alla de där sakerna. Blont kort hår och klänningen :(. Nåja, när jag är borta ska jag nog allt hitta en liten hatt och en ryggsäck. Då kommer alla kasta lååånga blickar efter mig och så kommer jag bli as känd och så kan jag köpa frukt smoothies gratis :D Fast då behöver jag ju inte köpa dom... Nåja, skit samma.

Ett minus för denna dag, har ont runt ögonen. Har varit med om detta en gång tidigare i mitt liv, det slutade med att jag låg hemma och hade feber i några dagar. Hoppas det inte inträffar. Därför tänkte jag tycka lite synd om mig själv idag och chilla med livet framför Glee ist för att åka på träning. Ha det gött!

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar