Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 15 februari 2012

screaming my name

Ojoj, nu är det nära! Imorgon ska jag kila upp klockan 4 på morgonen för att bege mig till Arlanda för att sedan sätta mig på ett flyg påväg mot värmen. Ska bli skönt nu när det är så ruskigt väder ute :). Så nu måste jag kila iväg och packa det sista... träningskläderna -.- Eftersom att hela min nördiga familj ska släpa med sig sina träningskläder (de gör de alltid) så blir jag ju oxå tvungen, vill ju inte vara sämre än dom lixom :D. Så det kanske blir något jogging runda längst stranden eller en omgång i gymmet. Ja, det finns faktiskt ett gym där vi bor och det är gratis :D. Hahah, ja ni förstår, nu bor vi ju på hotell här och inte i någon fallfärdig hydda, värsta lyx ;)!

Puss & Hej

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar