Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

onsdag 1 februari 2012

You gonna go far kid°

Tror minsann att jag håller på att bli sick... Trist men sant. Hoppas att det blir bättre till helgen iaf :D. Då ska jag nämligen träffa Rosa, Lovisa, Emma och Tilda! Dunder skojsigt lixom. Och gissa vad som inträffade igår?! Jo, jag var nämligen i Kungsberget med klassen och glänste med min snygga bräda. Och jag klarade att åka ankarliften enda upp MED Lovisa.J! Alltså shiiet pommes, värsta grymt. Så om jag någonsin ska behöva skriva ett CV så kan jag skriva det där "Kan åka ankarliften med en bräda på fötterna PLUS en kompis" då bli chefen impad! Minst sagt. Och då kommer jag få jobbet som en super journalist diirekt! Inget snack om den saken.

Annars har livet rullar på som vanligt, har pluggat som en tok till ett NO prov som vi helt plötsligt inte ska ha?! He, kul.. Men, men.

Fullständigt normalt? Javisst!
Och till Lovisa & Malin, denna bild är för snygg för fb. Har försökt att lägga till den 1000000ggr. Men den försvinner ALLTID!! Jag blir galen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar