Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

torsdag 8 mars 2012

It's New York

Äntligen hemma efter en låång dag i staden Uppsala! Vi var på Gusavianum (stavning.. nån?) De skar i människor eller något där iaf, det mest spännande :D. Guiden pratade i 150 och han använde så kluriga ord att jag nästan skulle behövt en ordbok. Sen så fick vi superlång lunch!! Det var gött. Efter det vandrade vi vidare till något som hette hälso äventyret och snackade om kärlek. Ojoj, pirr i magen ;). Haha, men det gick bra. Sen har jag hjälpt mamsen att storhandla, åkte med henne hem för att jag trodde att det skulle vara enklast, men ist hamnade jag inne på gränby i 500år.. Men nu sitter jag vid vårt gamla köksbord, mätt och belåten :D. Ska snart kila iväg på träning, men först: städning

Här får ni en tjusig bild på vårt gamla -96 lag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar