Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 4 mars 2012

Jovisst kan du vissla, lalalala

Tjingeling :)! Diggar inte när folk skriver sorry för att jag inte bloggat på länge, så därför ska jag inte skriva det utan bara rulla på! Igår var jag på fotbollsträning, ute :D. Visserligen på konstgräs men ändå!! Det var roligt fast lite svårt... Idag så har jag promenerat med min hund, gjort matte och sett på BIO :D. Jag och Johanna såg En gång i Phuket eller vad den nu hette, och den var riktigt grym. Jag skrattade iaf! Fast den är en sak som jag hatar med att se på roliga filmer på bio, man kan aldrig skratta fullt ut. Utan ist så sitter man och håller sig så att kinderna sprängs. Eller jovisst kan man skratta, men oftast börjar jag gapskratta när det inte ens är roligt i filmen -.- Haha, men men. Det är iaf vad jag har gjort idag.

Det var så vårigt ute så jag passade på att ta fram vårjackan som jag köpte på Zara förra året. Till det hade jag ett par jeans från Cheep Monday och en tjocktröja från Bik Bok :D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar