Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 5 mars 2012

Värstings synd

Har precis kommit hem efter en toppen måndag i skolan, vi såg någon teater där dom vrålade och hade sig. Haha, nej då, den var bra :). Jag skulle vilja bli skådespelare sen någon gång, det verkar skoj! Sen skulle jag ju bli författare, journalist, manusförfattare, bo utomlands, resa jorden runt, bli mäster dykare, bestiga berg, träffa en tjusig pöjk och bli känd! Jag vet inte riktigt om jag hinner med allt i detta liv, så håller tummarna för att man har ett liv efter detta, vore ju värstings synd om jag missade något! Vill ju inte sitta på ålderdomshemmet, nej juste! Ett sånt ska jag inte bo på, men sen när jag bli åldis då ;). Då vill jag inte sitta där i min gungstol och insett att jag missat nåt.

Adventure!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar