Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

måndag 29 augusti 2011

Fullt ös natten lång
Idag har jag haft fullt upp från morgon till kväll !! Är helt slutkörd, och det är bara måndag... ajaj. Och förskyld och ont i halsen har man oxå, kanske inte den bästa starten på en vecka, men det är bara att kämpa på :). Var iväg till Gränby idag. Först tänkte jag inte fara iväg till den stora staden, (jag hade endast 40 enkronor + en 20 lapp i portmonän). Men sen kom räddaren i nöden, MAMSEN :D. Hon var så snäll så när hon slutade jobbet tog hon ut lite stålar till mig. Och jag bara "se upp Gränby, här kommer shopping drottningen !!"  
Dom hade visst byggt ut Gränby rejält, men det var ju inte så värst spännande affärer som hade tagit plats i den nya delen. Typ Clas Ohlson. Inte min favvo affär direkt ;). Kanske inte kan säga att jag storshoppade, det är nog att ta i. Men jag införskaffade mig ett par urgulliga typ vantar? Är riktigt nöjd :D. Nu ska jag kila upp till mitt rum och öva FYSIK.... Fast först ska jag nog ta och kika lite på Robbinson !!!

Ciao Ciao


 Trött efter en låång dag, men dom nya vantarna är på :)


8 kommentarer:

  1. Svar: Tack så mycket! Din är också jättefin! :)

    Kram! ♥ / Ellinor ( http://fruttitops.blogg.se/ )

    SvaraRadera
  2. Älskar din header :) Så somrig!

    Kolla gärna in mitt hälsotips om att gå ned i vikt eller hålla en hälsosam vikt som kommer upp under dagen ♥

    SvaraRadera
  3. sv: ja orange är en riktig ful färg :P söta vantar :)

    SvaraRadera
  4. Hela du är ju så sockersöt! :D

    SvaraRadera
  5. Sv; Tack så mycket! Väldigt fin blogg du har :)

    SvaraRadera