Yiddra's Blogg

Yiddra's Blogg
-monaco

söndag 28 augusti 2011

Tipp Topp
Kära jösses vad skönt att äntligen få sova ut på morgonen !! Nu är jag utvilad och redo för fotbollsmatchen lite senare idag som vi självfallet ska ta och vinna :D. 

Igår när jag kom hem så var det STRÖMAVBROTT!!! Kan ni förstå, det var 25 grader varmt, skinande sol och klarblå himmel och så är det strömavbrott... KNAS. Och sen när äntligen strömmen kommer tbx så bestämmer sig datorn för att strejka. Jag blir så förbannad ;).

Men nu sitter jag här och mitt glada humör är på topp. Så jag kan ju ta och tala om för er hur gårdagen var (det har ju inte hänt så mycket idag, klockan är ju lixom bara 12). Dagen igår får iaf "tummen upp". Jag hade shiita roligt. Och man fick massa mumsiga godisar, nagelfilar & pennor som jag plockade på mig i massor. GRATIS är BÄST :D

Sen fick man testa på lite olika grejor, som fixa håret, bli sminkad och få lite smarta smink-tips  (kan ju aldrig vara fel). Sen var det modevisningar oxå, men min kamera var väl inte den bästa. Det är därför bilderna nedan kanske inte är dom bästa ni har sett ;).


Ciao Ciao
De trodde att mamsen & jag var syskon. Pinsamt...


1 kommentar:

  1. sv: ja, det var kul tills det började regna haha ;)
    allt bra idag? :)

    SvaraRadera